poniedziałek, 4 lutego 2013

Liebster Blog Award

Czas zmierzyć się z pytania Liebster Blog Award od Królik. Znów odpowiadam z opóźnieniem, wiem, ale jeszcze raz dzięki za nominację!



1. Dlaczego nie lubisz danej pory roku(tej której nie znosisz)? 

Nie nie znoszę żadnej :) Ale najmniejszą sympatią darzę jesień.

2. Co najbardziej lubisz w swojej ulubionej porze roku?

W wiośnie uwielbiam to, że kwitnie bez.

3. Co uważasz na temat zimy?
Że to mistrzyni iluzji – sprawia, że cały świat wydaje się taki bialutki i czysty, a gdy tylko odejdzie, zostawia wszystko w jeszcze gorszym stanie, niż zastała.

4. Czy lubisz robić zdjęcia? I jakie one są: zwykłe, artystyczne?

Najczęściej robię zdjęcia po to, by uchwycić jakiś moment, chwilę. Często zdarza się to zupełnie przypadkowo i chyba mam do tego szczęście. Mój dysk aż pęka w szwach od kompromitujących zdjęć moich znajomych – idealne narzędzie do szantażu!

5. Gdzie najwięcej spędzasz czasu w wirtualnym świecie?
Na stronach z muzyką i filmami, na allegro, na blogach i facebooku (niestety).

6. Czy grasz w jakieś gry?
Nie, raczej nie. Lubię głupie gry w które gra się z przyjaciółmi gdy wszystkim zaczyna lekko odbijać. :)

7. Jakiego typu książki czytasz i czy w ogóle czytasz? Dlaczego?

Czytam książki psychologiczne oraz wszystko, co napisze Andrzej Sapkowski .

8. Jakie programy oglądasz w telewizji?

Oglądam tylko filmy i niektóre seriale, nie licząc dni, kiedy jestem chora – wówczas robie sobie maraton TVN Style i Zone Romantica :D

9. Co znaczy dla ciebie wyobraźnia?

Tyle, co rzeczywistość.

10. Jak wyobrażasz sobie podróż marzeń (chodzi mi o samą podróż, nie cel podróży)?
Byłaby to podróż autostopem z jedną bliską osobą lub z grupą przyjaciół. Celem musiałby być jakiś ciekawy kraj. Propozycje? :)

11. Co uważasz na temat mojego bloga? :) 
Bardzo lubię go czytać. Gdybym nie lubiła, nie zaglądałabym.


23 komentarze:

  1. Bzy to jedne z nielicznych kwiatów, które lubię^^
    A jak chcesz, to ja planuję w przyszłe wakacje podróż autostopem do Chin i pieszą, nielegalną przeprawę przez Wielki Mur ;)

    A tak przy okazji, u mnie tez dostałaś nominację, złotko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam!
      Ooo taka podróż to dopiero jest myśl! Choć przyznam, że trochę boję się Chin (wizja tych wszystkich tortur, komunizmu itd.), ale jednorazowy "wypad" może być dobrym pomysłem ^^ Zwłaszcza ta przeprawa przez Wielki Mur!

      Usuń
  2. bzy to jedyne kwiaty, jakie uwielbiam i moze mnie ktoś nimi obdarzyć ;> i niestety tak jak ty zaczynam coraz więcej czasu spędzać na "fejsryju" :>

    oo to miło :> jeśli chodzi o metal to mogę godzinami gadać, siędzę w tym bardziej niż w hard rocku, który swoją drogą też bardzo lubię i od niego zaczęła się moja przygoda z metalem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też typowym nie jestem, aczkolwiek no... osttanio 4 godziny gadałam o muzyce i to od pierwszej w nocy i niby ciekawie... mówią, ze dużo wiem. no cóż, to muzyka o której mogę gadać godzinami :>

      ja niestety chyba ponownie musiałabym go usunąć, byu się odzwyczaić.
      oo tak! uwielbiam *.*

      Usuń
  3. Takie gry z przyjaciółmi są najlepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba akurat mieć przy sobie kogoś, kto nie uzna, że jest na to zbyt poważny.

      Usuń
  4. Także kocham bzy :D. To najpiękniejsze kwiaty jak dla mnie :).
    Zima iluzjonistka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego cieszę się, że zakwitają zawsze dzień lub dwa przed moimi urodzinami ^^

      Usuń
  5. Kocham zapach bzu :) Czuć go na kilometr od drzewa ;D
    Jeśli to ma pomóc mi wyzdrowieć to pójdę Twoim śladem i włączę sobie Romanticę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, miłego oglądania :D
      Nie dość, że czuć go na kilometr, to pachnie jeszcze dłuuugo po zerwaniu - dlatego uwielbiam trzymać kilka gałązek w pokoju ^^

      Usuń
  6. heheh bardzo fajny opis Twoje żółwika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sapkowski i jego książki są świetne. Zachwycona jego twórczością przeczytałam kilka jego książek, oprócz oczywiście sagi wiedźmina.
    Widzę, że jesteś osobą, która bardziej stąpa i marzy niż lata i pragnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego oprócz sagi wiedźmina? :)
      To ostatnie zdanie zbiło mnie z tropu - co masz na myśli i na podstawie czego tak uważasz? Umieram z ciekawości! :D

      Usuń
  8. Liebster ma nowe logo? Jestem przerażona!
    Wiosna... Brr, nie znoszę wiosny. Czuję się źle na samą myśl o tym, że właśnie nadchodzi.
    Sapkowski - więc znalazłam Cię, Żółwiku! Kolejna osoba, którą można męczyć dziwnymi fanowskimi paringami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, paringi rządzą :D
      To nowe logo znalazłam przy jednym z wpisów osób odpowiadających na pytania Królika. Było ich kilka i nie wiedziałam, którego użyć, więc wstawiłam to, widząc, że ktoś już się nim posłużył.

      Usuń
  9. Ja też uwielbiam bez ;) I mam podobne zdanie o zimie ;) Sapkowski, chcę przeczytać Wiedźmina ;) Dodaję do odwiedzanych! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sagę o Wiedźminie, to za najbardziej udane uważam dwa pierwsze tomy - te z opowiadaniami. Jeśli lubisz raz na jakiś czas przebrnąć przez coś "cięższego", to polecam trylogię husycką Sapkowskiego, jeśli nie, to opowiadania, zwłaszcza "Madalie" ^^

      Usuń
  10. Uwielbiam bez, ten zapach:-))) A mój dysk także pęka od nadmiaru zdjęć, ale zwyczajnych;-)))
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet zwyczajne zdjęcia po kilku latach potrafią być niezwykłe! Zwłaszcza zdjęcia dawnych i obecnych przyjaciół :)

      Usuń